Nowy wskaźnik konwersji w Google Ads – Branded Search

Wskaźniki konwersji w Google

Branded Search

Google wprowadza nowy wskaźnik, pozwalający na pomiar zainteresowania marką już na etapie górnego lejka sprzedażowego. Dzięki temu można realnie zmierzyć efekty reklamy, której celem było budowanie świadomości marki.

Rodzaj konwersji – branded search zaprezentowano na Google Marketing Live 2025 i jest już dostępny dla użytkowników.

Ten rodzaj analityki, pozwala zmierzyć jak wielki “szum” wokół swojej marki zrobiła kampania w Google czy YT. Teraz otrzymamy informację ilu użytkowników po wyświetleniu reklamy, do 30 dni szukało informacji dotyczących naszej firmy.

Ten rodzaj konwersji obsługuje kampanie:

Co warto wiedzieć:

Support Google — https://support.google.com/google-ads/answer/16212033 — zawiera informacje o korzyściach, warunkach kwalifikacji i instrukcjach konfiguracji.

Podsumowanie

Ten wskaźnik stanowi nowy sposób oceny wpływu marki z działań z górnego lejka sprzedażowego — to długo wyczekiwane połączenie między świadomością a działaniem.

// Google Ads //

Case study

Wiemy, że solidnie działająca firma, musi zdywersyfikować kanały sprzedażowe, dlatego nasz zespół specjalizuje się w różnych metodach reklamy.

Googe Ads

SEO

UX

Akcesoria dla zwierząt

Content

SEO

Web

Branża roślin ozdobnych

Case study - Sklep odzieżowy

Googe Ads

UX

Sklep odzieżowy