Jak efektywnie zaplanować stronę WordPress?

Strona WordPress

WordPress

Planując witrynę WordPress, ograniczasz ryzyko przekroczenia budżetu i harmonogramu oraz zwiększasz przejrzystość oczekiwań.

Zdefiniuj cele Twojej witryny

Na ich podstawie dobierz niezbędne technologie, jak np. Yoast SEO do pozycjonowania lub Gravity Forms do zbierania danych użytkowników.

Zaplanuj strukturę i szablony

Podejdź do budowy strony przez pryzmat szablonów, a nie pojedynczych stron:
Warto rozważyć niestandardowe typy wpisów np. dla „Zespół” czy „Opinie”, co ułatwia późniejszą rozbudowę i aktualizację strony.

Odseparuj funkcjonalność od motywu

Funkcjonalności, które zostaną zachowane przy przyszłym redesignie, lepiej implementować jako pluginy:
Dzięki temu pozostają niezależne od motywu, co ułatwia aktualizację i dalszy rozwój.

Zaplanuj treść, dostęp, migrację i szkolenia

W harmonogramie projektu uwzględnij:

W miarę zbierania doświadczeń – optymalizuj proces

Stały zestaw wtyczek (ok. 5–10), motywów (2–3) oraz narzędzi, które dobrze sprawdzają się w większości projektów, sprawia, że planowanie staje się szybsze i bardziej efektywne z każdą kolejną stroną.

Planowanie krok po kroku

Dlaczego warto?

// Google Ads //

Case study

Wiemy, że solidnie działająca firma, musi zdywersyfikować kanały sprzedażowe, dlatego nasz zespół specjalizuje się w różnych metodach reklamy.

Googe Ads

SEO

UX

Akcesoria dla zwierząt

Content

SEO

Web

Branża roślin ozdobnych

Case study - Sklep odzieżowy

Googe Ads

UX

Sklep odzieżowy